fam-olsson

Direktlänk till inlägg 2 juli 2012

Så klart att det blir fint väder till kvällen...

Av Sari Olsson - 2 juli 2012 20:03

Ja då var det måndag igen,tänk vad veckorna går fort. Det är ju redan 2 juli!! och halva sommaren har ju gått. Men som vår granne sa idag. När ni har semester så kommer värmen och det fina vädret. Det hoppas vi verkligen.


Jag kommer som sagt var att skriva mer om vårat liv nu när jag lösenordsskyddar  bloggen och till min förvåning så är det ganska många som vill följa ovanliga/vanliga Familjen Olssons liv.


Vad är det som förväntas av mig? Vad vill ni att jag skriver om?


Nu ska jag sätta mig på balkongen när barnen har somnat och inta en kopp kaffe...=)


Ha en fortsatt trevlig kväll!!

 
 
Ingen bild

Jennie

2 juli 2012 20:18

Det är nog så att de allra flesta bara förväntar sig helt vanliga vardagstankar, och vill följa bara för att vi tycker du är en mysig person :) Men sen kanske en och annan förväntar sig en massa smaskiga skandaler på grund av lösenordsskyddet, ha ha...

 
Ingen bild

ulika

2 juli 2012 20:21

puss o kram från Umeå

 
Ingen bild

Stina

2 juli 2012 20:26

Kul artt ha kontakt via bloggen, nu när vi inte kommer att ses på jobbet. Önskar dig all lycka med era två fina barn. Kram

 
Ingen bild

Lisa

2 juli 2012 20:31

Ser att det är dags igen, spännande

 
Ingen bild

Carita Feltendahl

2 juli 2012 20:41

Kan ju inte mista kontakten med dig Sari pga att jag inte jobbar längre.Du vet att du är speciell, dessutom har du funnits med vid bägge mina barnbarns födelse o sjungit på deras Dop:)Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta;):)

 
Ingen bild

Karin

2 juli 2012 21:58

Det beror väl alldeles på dej o.din familj vad ni vill dela med er.Allt vill man väl inte röja för allmänheten...ni är ju en speciell familj så du avgör själv.
Njut av kaffet o stillheten i kvällskylan:)

 
Ingen bild

Anna

2 juli 2012 22:14

Njut av tystnaden och stillheten, den bästa tiden för återhämtning och eftertanke. Skriv som du brukar, det funkar och man kan le igenkännande många gånger. Kram

 
Anna

Anna

3 juli 2012 00:20

Jag följde ju din gamla blogg, och förväntar mig inget särskilt. Mer än att det är trevligt att läsa om andras liv och vardag. Är även skönt de gånger man får den "nakna sanningen" och känner att man inte är ensam om att leva ett vanligt liv med skratt och tårar, där vardagen är ljus och underbar för det mesta, men där det ibland är jobbigt och tungt.Kul att följa er helt enkelt ;)

http://annasviktiga.blogspot.se

 
Ingen bild

Matilda

3 juli 2012 11:36

Jag vill gärna följa er och läsa bloggen!

 
Anette

Anette

3 juli 2012 12:21

Kul...följer gärna din blogg. Kika gärna in på min...är dock inte så flitig. Tiden.....

http://nettsyster.blogspot.com

 
Monica

Monica

3 juli 2012 17:14

Jag följer gärna din blogg om jag får.....vill du inte ha mej som läsare tar jag inte illa upp.Jag drar mej till minnes när jag för några år sen råkade skriva ett blogginlägg och lösenordsskydda det eftersom jag inte vill att alla skulle få ta del av det och en kärring här i byn blev vansinnig för att hon inte kunde läsa vad jag hade skrivit.....lite löjligt kan jag tycka.
Du får ha det så bra......önskar Monica i gökboet!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin W

5 juli 2012 22:35

Du ska skriva om det som känns bra för dig, det som är du, annars blir det inte bra!
Vill gärna följa med på resan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Ovido - Quiz & Flashcards