fam-olsson

Alla inlägg den 2 juli 2012

Av Sari Olsson - 2 juli 2012 20:03

Ja då var det måndag igen,tänk vad veckorna går fort. Det är ju redan 2 juli!! och halva sommaren har ju gått. Men som vår granne sa idag. När ni har semester så kommer värmen och det fina vädret. Det hoppas vi verkligen.


Jag kommer som sagt var att skriva mer om vårat liv nu när jag lösenordsskyddar  bloggen och till min förvåning så är det ganska många som vill följa ovanliga/vanliga Familjen Olssons liv.


Vad är det som förväntas av mig? Vad vill ni att jag skriver om?


Nu ska jag sätta mig på balkongen när barnen har somnat och inta en kopp kaffe...=)


Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Av Sari Olsson - 2 juli 2012 15:01

Nu sitter jag , min svägerska Tessan och min svåger Bertil och dricker kaffe i paviljongen.Vi blåser nästan bort men vad gör man inte...

Ovido - Quiz & Flashcards