fam-olsson

Direktlänk till inlägg 1 juli 2012

Dop för Maja

Av Sari Olsson - 1 juli 2012 22:57

Ja då  har vi varit på dop för lilla Maja idag. Och som jag skrev i förra inlägget så skulle jag sjunga på dopet.

De två sånger som jag skulle sjunga heter Älskade Barn och Välkommen Hem (Sonja Alden).

Jag klarade av att sjunga rätt så bra tror jag trots att jag blev lite rörd när jag tittade på min brorsdotter som grät näst intill hela sångerna..=)

Höll på att "sumpa" en av sångerna men gaskade upp mig och tog mig igenom den sista efter en vers.


Jag har ännu inte kommit på vad jag ska skriva om men ni kommer säkert att få följa vår vardag vilket innebär städ,tvätt,umgängen,trevligheter m.m

Vi är ju en vanlig men ovanlig familj som de allra flesta vet.


Med anledning av tystnadsplikt så kommer jag att löseordsskydda denna blogg och den som vill följa oss på detta vis får säga till så ska ni få lösenordet.


Nej nu ska jag ta mig till sängen för i morgon så kommer jag få rodda förmiddagen själv eftersom Patrik börjar kl.06

Har satt in lite bilder idag och jag hoppas att jag får till detta nu....

 

 KLICKABARA BILDER (klicka på bilden så blir den större)

     



 
 
lillisl

lillisl

2 juli 2012 07:02

Vad skönt att allt gick bra på dopet, kan tänka mig att du blev lite rörd.
Jag tar gärna emot lösenordet om jag får
Ha nu en bra dag med dina fina barn
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Lena S

Lena S

2 juli 2012 07:12

Kul att du har börjat blogga. Jag läser Carinas blogg och även din om du vill ge mej lösenordet. :-)
Kramis

http://nelasvarld.blogg.se

 
Ingen bild

Karin Alverhag

2 juli 2012 09:08

Det måste vara svårt att sjunga rent o fint när gråtklumpen sitter i halsen.Alltid impad när man hör sång vid känsliga tillfällen...
Tar gärna ditt lösenord.
Ha en bra dag:)

 
Ingen bild

caritha

2 juli 2012 09:13

Kul att du börjat blogga följt barnen genom Carina,o kul om du ville ge mig lösenordet.Skönt att sången gick bra o fina bilder på barnen.Lycka till med bloggandet kramiz/caritha

 
Anna

Anna

2 juli 2012 09:57

Hej Sari!
Kul att du börjat blogga igen! Följer dig gärna om jag får? Var helt övertygad om att det skulle gå bra på dopet, du har ju rutin ;) Sen att det är lite extra känsligt vid sådana här tillfällen är ju bara personligt och charmigt!
Kram
Anna F

http://annasviktiga.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Skapa flashcards