fam-olsson

Direktlänk till inlägg 30 juni 2012

Nystartad blogg

Av Sari Olsson - 30 juni 2012 15:20

Tänkte överraska Fam Olsson med att göra denna blogg.

Där Sari kan börja skriva vad som händer och sker i deras liv.

Och som vanligt så har MIN KÄRA VÄN RUTH gjort denna fina loyaten.

Jag tackar så jätte mycket.

Och NU SARI vill jag läsa dina inlägg minst varannan dag ;)

Jag som skrivit detta är ju då//Carina/ svärmor/ farmor/ mamma.

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
 
Corina

Corina

30 juni 2012 17:39

Ska försöka göra lite besök då och då.....är lite värdelös på det just nu. Så mycket annat....Kram !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

30 juni 2012 18:25

Jättefin header.....lycka till med bloggandet!

http://violett.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

30 juni 2012 19:18

Fin header, ska bli kul att följa dig och dina barn.
Lycka till
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 juni 2012 19:48

Så fin Blogg.headre...carina gjort!!!!
Kram!!!

http://margiholm.blogg.se

 
Ruth

Ruth

30 juni 2012 23:12

Så roligt om du kommer igång igen med ditt bloggande. Du tar ju så många fina foton så du har mycket att visa och berätta om. Nu håller jag tummarna för dig och att du kommer att gilla din nya blogg här på bloggplatsen.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

SARI

30 juni 2012 23:15

Jag kommer att börja skriva så fort jag kommer in...just nu gör jag inte det alls..:(
Tusen tack för den fina hedern Ruth!! <3

 
Ingen bild

Carita Feltendahl

2 juli 2012 10:29

Det blir inga problem för dig Sari att skriva;) Kommer att följa dig (er):) Lycka till! Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sari Olsson - 8 december 2012 00:17


Ja ni då har fredagen just passerat och det har hunnit bli lördag..Förstå att det är jul om lite drygt 2 veckor... Det går fort i vilda western.. Hela denna hösten har gått så fort!! Veckan som har varit har bestått i julmusik!!! Vi har 2 komman...

Av Sari Olsson - 16 november 2012 14:47

Jösses det går så otroligt fort! Veckorna bara swischar iväg och vips är det jul igen! Jag tycker ju om den, lite mys med tända stjärnor i fönstrena,gran och lite tomtar här och där till mannens förtret. I år vet jag inte hur vi ska göra då vi kommer...

Av Sari Olsson - 14 november 2012 23:08


Ja nu så är även denna dag till ända..Igår var vi och grattade min underbara syster som fyllde år!!Natten var väl så där med en liten kille som sov oroligt. Nåväl han sover mellan varven...;-)Idag har jag inte gjort så jättemycket men tvättat, lagat ...

Av Sari Olsson - 12 november 2012 10:15

Denna måndag började nästan som förra måndagen.. Förra veckan jobbade Patrik mellan 06-15 och då går vi ju inte upp tillsammans. Jag hade ställt klockan på 06.30 för vi behöver rätt lång tid på morgonen. Jag vaknade av att de surrade under min h...

Av Sari Olsson - 11 november 2012 19:49

Dåså då har ännu en vecka nått sitt slut. Just nu sitter jag i ett tyst ( eller småsnarkande barn) mörkt vardagsrum och plitar ner några rader från telefonen. Idag är det ju Fars dag och här hemma firar vi inte som många andra kanske gör men San...

Presentation

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Kategorier

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Väder i Västerås

Vädret Västerås

RSS


Skapa flashcards